Moto Guzzi - MOTO GUZZI V7 III Special ABS
Klasičan i elegantan, V7 SPECIAL ima ono nešto što se zove čista osobenost. Veran svojim korenima, obnovljen novim 850cc agregatom, SPECIAL ima svu snagu i lepotu koju očekujete od autentičnog Moto Guzzija. Ova trajna legenda ne boji se prigrliti savremenost te dolazi sa svim dodacima koji pružaju maksimalne performanse, sigurnost i užitak u vožnji. Odgovor se krije u imenu. Ovaj motocikl je za vozače koji traže nešto posebno, a to će i pronaći kad sednu na ovu istinsku legendu.
Ekipa dizajnera u Mandellu je neumorno tragala za savršenstvom postižući nove ciljeve udobnosti, sigurnosti i užitka u vožnji novog V7 SPECIAL modela. Vozači će ceniti karakteristike poput DUNLOP ARROWMAX STREETSMART guma, idealne i za klizave podloge, kao i skraćeni blatobran, potpuno novo LED prednje svetlo te nove prednje i zadnje pokazivače smera.
V7 SPECIAL ima udobno sediste vintage stila u klasičnoj boji te rukohvat za suvozača od nerđajućeg čelika koji naglašava elegantni izgled motocikla, ali i pruža veću razinu udobnosti u vožnji.
Obojena traka na bočnim oplatama odgovara trkaćoj traci na rezervoaru goriva kao posveta nezaboravnom V750 S3 iz 1975. Niz hromiranih i ukrasnih detalja naglašavaju oblik i boju, sa završnom obradom koja spaja tradiciju i inovaciju do savršenstva, poput žičanih tockova s poliranim aluminijem i crnim središnjim dielom tocka, instrument ploča s dva okrugla instrumenta i “old-school” sediste.
Ekipa dizajnera u Mandellu je neumorno tragala za savršenstvom postižući nove ciljeve udobnosti, sigurnosti i užitka u vožnji novog V7 SPECIAL modela. Vozači će ceniti karakteristike poput DUNLOP ARROWMAX STREETSMART guma, idealne i za klizave podloge, kao i skraćeni blatobran, potpuno novo LED prednje svetlo te nove prednje i zadnje pokazivače smera.
V7 SPECIAL ima udobno sediste vintage stila u klasičnoj boji te rukohvat za suvozača od nerđajućeg čelika koji naglašava elegantni izgled motocikla, ali i pruža veću razinu udobnosti u vožnji.
Obojena traka na bočnim oplatama odgovara trkaćoj traci na rezervoaru goriva kao posveta nezaboravnom V750 S3 iz 1975. Niz hromiranih i ukrasnih detalja naglašavaju oblik i boju, sa završnom obradom koja spaja tradiciju i inovaciju do savršenstva, poput žičanih tockova s poliranim aluminijem i crnim središnjim dielom tocka, instrument ploča s dva okrugla instrumenta i “old-school” sediste.