polovinom agregata od superbikea RSV4 1100, i otprilike prepolovljenom cenom, RS 660 vraća Apriliju na stare staze slave, kad su njihovi motocikli bili lagane rakete. Zabava je zagarantovana!
RS 660 ima samo prednja dva cilindra s modela RSV4 1100, ali praktično sve ostalo je tu, uključujući i napredan paket elektronskih pomagala (APRC) i TFT instrumente. Tu je i vitki aluminijski okvir, osmišljen samo za ovaj model, kao i asimetrična zadnja viljuška, pri čemu se tu ipak koristi jednostavnije rešenje, bez progresivnog polužja.
Uglavnom, suva težina motocikla je 169 kg, što ne bi trebalo predstavljati problem za pretpostavljamo okretaja žedan redni dvocilindrični agregat s deklarisanih 100 KS. Osim toga, RS 660 se može pohvaliti i prelepim dizajnom, posebno izraženim u ljubičasto-crvenoj varijanti, koja samo potvrđuje utisak da se Aprilia s ovom lakom trkalicom zaista vraća svojim korenima. Iako je reč o varijaciji na temu dobro poznatih i dugovečnih linija modela RSV4, u ovom slučaju sve to deluje nekako više mladalački, a posebno su atraktivna prednja LED svetla, u koja su inkorporirani i pokazivači smera.
Uz to, prednja svetla kao da lebde, a ispod njih su spojleri, koji bi trebali generirati „downforce“, baš kao što je to slučaj i s krilcima integrisanim u bočne oplate, izvedene u dva sloja. Inače, na istoj osnovi je već predstavljen koncept Tuono 660, a najavljen je i avanturistički model Tuareg, no prvi će na tržište stići baš RS 660, koji bi sa svojim konceptom „manje je više“ sportske motocikle mogao vratiti u modu.