Dakle, Tuono 660 je do te mere praktično identičan RS-u 660 da skoro pa i ne možemo govoriti o nakedu. Bočne oplate su zadržale integrisana krilca te su tek nešto manje u središnjem delu, a nešto je i kompaktnija kupola s vetrobranom. Tako najveća vizualna razlika proizlazi iz toga što Tuono ima visoko podignuti upravljač, zahvaljujući čemu bi vozač trebao zauzeti uspravniji i spretniji položaj.
Kad je napredna tehnika u pitanju, razlike se svode na to da redni dvocilindraš od 659 ccm (s asimetričnim intervalima paljenja i nastao na bazi prednja dva cilindra s modela RSV4) u slučaju Tuona razvija 95 KS, a ne 100 KS kao kod RS-a. No, za pretpostaviti je da je smanjenje snage nešto doprinelo povećanju okretnog momenta, a ubrzanja bi trebala biti još i utoliko uzbudljivija što je završni prenosni omjer kraći nego na modelu RS 660. Težina je identičnih 183 kg, mereno sa svim tekućinama.
Kao i kod RS-a, vesanje potpisuje Kayaba, a kočnice Brembo, dok paket APRC elektronskih pomagala uključuje i kontrolu proklizavanja i propinjanja na zadnji tačak, kontrolu kočenja motorom te tempomat. Vozač može birati između 5 mapa rada elektronike, od kojih su 2 za stazu, a sve informacije očitava preko TFT instrumenata.