Poređenje proizvoda ( od 3 )
Novo

Piaggio - BEVERLY 300 HPE ABS NEW MODEL 2021

Boja:
649.000 RSD
Dodaj u korpu

SKUTER KOJI JE ISPISAO ISTORIJU URBANE POKRETNOSTI KONAČNO JE U NOVOM IZDANJU AL BEZ GUBITKA ELEGANCIJE I ŠARMA KOJI SU GA ČINILI JEDNIM OD NAJPOŽELJNIJIH I TOLIKO DIVLJENIM PROIZVODOM.

VIŠE SNAGE BEZ GUBITKA UPRAVLJIVOSTI, BEVERLY POSTAJE PRAVI KROSSOVER  SA U KOMBINACIJI DINAMIČKIH  KARAKTERISTIKA VISOKIH TOČKOVA SA PERFORMANSAMA VELIKOG GT-a.
NOVA ARHITEKTURA ŠASIJE U STILU MOTOCIKLA U KOMBINACIJI SA NOVIM PIAGGIO HPE EURO 5 AGREGATIMA U VARIJANTAMA 300 I 400 CC
NOVA TEHNOLOGIJA: KEYLESS SISTEM, DIGITALNA INSTRUMENT TABLA, FULL LED SVETLA I NAPREDNO POVEZIVANJE

 Zbog svoje nepogrešive elegancije postao je popularan već od samog rodjenja, toliko da je tokom godina postao jedan od najprodavanijih skutera u Italiji. Beverli je sada potpuno preuređen i evoluirao da postane pravi crossover, prevazilazeći svoju kategoriju, kombinujući svestranost, dinamične  karakteristike i držanje na putu vozila na visokim točkovima, sa bujnim performansama i udobnošću luksuznog GT-a.

Novi Piaggio Beverly u potpunosti je prilagodljiv bilo kojoj situaciji, od gradskog putovanja na posao, gde se ističu njegova okretnost i upravljanje, pa sve do srednjih i dužih medjugradksih putovanja, u kojima pokazuje svoju vrhunsku stabilnost, snagu i udobnost u vožnji.

 

Novi dizajn je izrazito sportski, počevši sa prednjim krajem koji je u potpunosti redizajniran, preko bočnih strana čije linije sada napuštaju mekoću prethodnih modela I postaju zategnutije i mišićavije, pa sve do zadnjeg kraja koji je sada elegantniji i ima tendenciju više nagore. LED prednja svetla dolaze do izražaja u sredini novog upravljača. Pokazivači pravca i poziciona svetla su takođe u LED tehnologiji, postavljena na bokovima prednjeg štita I prate njegove konture, stvarajući tako svetleći „potpis“ koji čini novi Beverli prepoznatljivim na prvi pogled, čak i tokom dana.

U zadnjem delu, rep se završava originalnim izvučenim profilom koji zalazi u središte zadnjeg LED svetla. Potpuno novi nosač registarskih tablica u motociklističkom položaju, postavljen na točak, doprinosi tome da novi Beverli bude izuzetno vitak sa jasnim konturama.

 

Felne točkova su takođe nove, sportskog dizajna sa sedam razdvojenih kraka, a sedište je izvanredno dorađeno duplim materijalom i dvostrukim šavovima. Na novom Piaggio Beverly debituju dva nova i moćnija Euro 5 agregata iz porodice hpe (motor visokih performansi) - 300 odnosno 400 kubika. Oba motora - četvorotaktni 4-ventilni jednocilindrični, sa vodenim hlađenjem i elektronskim ubrizgavanjem - rezultat su iskustva istraživačkog i razvojnog centra kompanije Piaggio Group, koja posebno radi na postizanju boljih performansi i poboljšanju voznih karakteristika, smanjenju potrošnje goriva i buke.

 

Agregat 300 hpe sada ima veću snagu za celih 23% u poređenju sa prethodnom verzijom iste zapremine, I dostiže 19 kW (25,8 KS) pri 8000 o / min, dok se maksimalni obrtni moment povećava za 15%, sada dostiže 26 Nm pri 6250 o / min.

 

Agregat 400 hpe zamenjuje prethodni 350cc motor. Razlika ne leži samo u jednostavnom povećanju kubnih centimetara, već su, počev od već izuzetno efikasnog motora, inženjeri kompanije Piaggio dodatno poboljšali mehaničke i termodinamičke performanse i dodatno smanjili ionako izuzetno nizak nivo vibracija i buke. Rezultat je snaga koja dostiže 26 kW (35,4 ks) pri 7500 o / min i maksimalni obrtni momenat od 37,7 Nm pri 5500 o / min, to su podaci koji na put prenose performance I elastičnost u vožnji.

 

Ova dva motora, ultra moderna i snažna, kombinovana su sa izuzetno efikasnom i naprednom arhitekturom šasije. Dvostruki noseći ram sastavljen od čeličnih visoko otpornih cevi i pocinkovanog lima, u kombinaciji sa novom viljuškom Shova sa nosačima prečnika 35 mm napred, dok pozadi radi sa novim parom Shova dvostrukih amortizera sa oprugama sa prednaprezanjem podesivih u 5 položaja. Zahvaljujući ovoj nosećoj strukturi u motociklističkom stilu i velikim točkovima sa felnama od lagane legure (16 ”napred i 14” pozadi), novi Beverli obezbeđuje udobnost vožnje i držanje na putu nalik motociklima, održavajući veliku okretnost i upravljivost. Verzija od 400 hpe takođe koristi šire gume (120/70 umesto 110/70 napred i 150/70 umesto 140/70 pozadi), koje obezbeđuju bolju stabilnost pri većim brzinama.

 

Piaggio Beverli je takođe unapredjen u pogledu tehnoloških karakteristika, usvajanjem sistema bez ključa, tako da se sada startuje bez potrebe za ubacivanjem tradicionalnog ključa. Ovim sistemom se olakšava startovanje motora, otvaranje sedišta I poklopca za gorivo, otključavanje volana - sve operacije se sada mogu izvršavati sa ključem u džepu.

 

U samom centru upravljačkog dela nalazi se potpuno nova i potpuno digitalna 5,5-inčna LCD instrument tabla, pored koje su postavljene I nove komande na upravljaču, u potpunosti ergonomski redizajnirane. Oprema je upotpunjena sistemom povezivanja PIAGGIO MIA, standardnim za verziju od 400 hpe, koji vam omogućava da povežete svoj pametni telefon sa Beverli-jevim ugrađenim elektronskim sistemom putem Bluetootha, pružajući ekskluzivne funkcije za još veće i zabavnije iskustvo u vožnji.

 

U novom Piaggio Beverliju se mogu prepoznati dva karaktera: s jedne strane, onaj elegantniji i prefinjeniji, koga predstavlja Beverli, a s druge strane onaj krhkiji i sportskiji, koji se prepoznaje u Beverli S varijanti.

 

Piaggio Beverli dolazi u paleti elegantnih i sjajnih boja, kao što su Bianco Luna i dve potpuno nove boje Blu Oxigen i Grigio Cloud. Ove šeme boja kombinuju se sa završnom obradom u svetlim, toplim i privlačnim metalnim nijansama, tamno braon bojom sedišta i svetlo sivim felnama.

 

Piaggio Beverli S izdvaja se, pre svega, zbog svojih sportskih završnih mat obrada u grafitno sivoj boji. Postoje tri namenske šeme boja: Argento Cometa i Nero Tempesta, mat i originalna i futuristička sjajna boja Arancio Sunset. Verzija S sadrži novo crno sedište sa dve vrste materijala i tamno sive felne.