Tuareg 660 deli agregat sa RS660 i Tuonom 660, sa tim da je agregat na Tuaregu ipak pretrpeo dosta promena, kako na polju isporuke snage, tako i na polju kompaktnosti i izdržljivosti. Zapremina agregata ostala je na 659 cm3, s tim što maksimalna snaga nije ista.
Tuareg 660 isporučuje 80 KS na 9.000 O/min (poređenja radi, Tuono 660 isporučuje 100 KS na 10.500 O/min).
Poenta kod adventure motocikala nije što veća snaga, već što bolja isporuka snage na niskim i srednjim obrtajima. Zato je Aprilia prilagodila isporuku snage tako što su žrtvovali snagu na visokim obrtajima, kako bi dobili više snage na niskim obrtajima. Pored drugačije mape rada agregata, do promene isporuke snage došlo se i promenom tajminga otvaranja i zatvaranja ventila. Usisni tuneli u kutiji filtera vazduha su duži, što takođe pomaže u povećanju obrtnog momenta.
Promene su izvršene i na karteru koji je plići. Plići karter je dizajniran kako bi se postiglo veće rastojanje od tla i time smanjio rizik od udarca u karter kada se vozi preko nepristupačnih terena. Bez obzira što je karter plići, zapremina ulja je ostala identična kao kod RS660 i Tuono 660 modela.
Na polju izdržljivosti urađeno je to da se agregat kači na čak šest mesta (RS660 ima tri mesta kačenja, Tuono 660 dva). Dva nosača nalaze se na cilindrima i glavama agregata, dok je treće mesto kačenja na zadnjoj viljušci. Četvrti i peti nosač se nalaze na zadnjem delu agregata, a šesti i poslednji nosač na glavi zadnjeg cillindra i kači se za šasiju. Aprilia se odlučila na takav korak kako bi osigurala da ne dođe do pucanja nosača prilikom vožnje na neravnim i grubim terenima.
Tuareg 660 koristiće cevastu šasiju sa čeličnim pločama na nekim mestima. Upotrebu čelične cevaste šasije Aprilia pravda malom težinom, kao i time da su tim tipom šasije postigli krutost koja je potrebna jednom adventur motociklu.
Kada je reč o ogibljenju, Aprilia se odlučila za Kayaba ogibljenje. Napred se nalazi potpuno podesiva viljuška prečnika 43 mm sa hodom od 240 mm i progresivnim oprugama. Identičan hod poseduje i zadnji amortizer.
Dimenzije točkova od 21″ napred i 18″ napred su već karakteristični za ovaj segment adventure motocikala. Na Tuareg 660 su montirani žbičani točkovi sa tubeless gumama. Prema rečima inženjera iz Aprilije za upotrebu tubeless guma bez unutrašnje gume odlučili su se zbog manje težine, ali i veće inercije koja neizostavno dolazi sa većom težinom.
Rezervoar zapremine 18 litara dizajniran je tako da u predelu kod nogu bude uži, kako bi se ostavilo dovoljno prostora da vozač može da upravlja motociklom u stojećem položaju.
Na kočnicama se nije štedelo jer se napred nalazi Brembo dvoklipna kočiona čeljust i dva diska prečnika 300 mm. Pozadi se takođe nalazi Brembo kočiona čeljust, ali jednoklipna i jedan disk prečnika 260 mm.
Što se same mase motocikla tiče, ona bez tečnosti iznosi 187 kg. Dakle sa svim tečnostima Tuareg 660 ima masu oko 200 kg. Na prvi pogled deluje i da će zaštita od vetra biti solidna, pošto se vidi nešto širi i viši vetrobran.
Instrument tabla je moderna sa kolorizovanim TFT ekranom dijagonale 5″ i sa pregršt informacija. Tuareg 660 će zadržati i prepoznatljiv Aprilia oblik prednje LED svetlosne grupe sa tri fara. Zadnje svetlo, stop svetlo kao i migavci takođe su urađeni u LED tehnologiji.
Tip motora : Aprilia dvocilindrični, četverotaktni, vodeno hlađen, dvostruko bregasto vratilo (DOHC), desni tihi lančani pogon, četiri ventila po cilindru
Prečnik x hod 81 63,93 mm x
Volumen cilindra 659 cc
kompresija 13,5: 1
Podmazivanje mokri karter
Menjac 6 brzina. Aprilia Quick Shift (AQS) sistem kao dodatak
Spojka Mokro kvačilo sa više ploča sa sistemom klizanja
sekundarna vožnja Lanac, omjer pogona 15/42
elektronika APRC Suite sa ATC (kontrola proklizavanja), AEB (kočenje motorom), AEM (karte motora), ACC (tempomat) 4 načina vožnje (urbani, vožnja, terenski, lični)
Šasija Cevasti čelični okvir i podokvir koji povezuju ram sa motorom sa aluminijskim pločama
prednje vešanje Potpuno podesiva Æ43mm obrnuta Kayaba viljuska, kontra opruga, hod vešanja 240mm.
yadnje vešanje Aluminijski nosač, stepenasto polužje, potpuno podesiv Kayaba jedan amortizer, 240 mm hoda ovjesa.
prednje kočnice Dvostruki disk 300 mm, Brembo diskovi Ø 30/32 mm sa 4 vodoravno suprotna klipna čeljusti, aksijalna pumpa i metalne pletene kočione cevi.
zadnje kočnice Disk prečnika 260 mm, Brembo plutajući disk sa Æ 34 mm čeljusti sa jednim klipom, glavni cilindar sa nezavisnom komorom i metalnim opletenim cevima.
ABS Multi-map ABS.
točkovi Aluminijski središnji krak, sprijeda: 2.15 x 21 inča, straga: 4,25 x 18 inča
gume Tubeles, prednji: 90/90-21 zadnji: 150/70 R 18
Dimenzije
Osovinska udaljenost 1525 mm
dužina 2220 mm
širina 965 mm
Visina sedišta 860 mm
ugao viljuške 26,7 °
težina 204 kg prazne težine (187 kg suve težine)
Usklađenost s emisijama Euro 5
Potrošnja goriva 4,0 l / 100 km
CO2 emisija 99 gr / km
Kapacitet rezervoara za gorivo 18 litara (rezervni rezervoar 3 litra)
Opcije boja Mars Red, Acid Gold,
Indaco Tagelmust-DOPLATA 500EUR