Poređenje proizvoda ( od 3 )

Aprilia - APRILIA RSV4 1100 factory

Boja:
2.950.000 RSD
Dodaj u korpu
Preuzmite PDF brošuru

Novi, veći i snažniji agregat 

RSV4 1100 Factory je jedan od retkih motocikala za čiji agregat je korištena baza od nekog Naked-a. U ovom slučaju, RSV4 1100 Factory deli osnovu agregata sa Tuono V4 modelom, ali se tu završava svaka sličnost. V4 agregat sa uglom od 65 stepeni zadržao je isti hod klipova u cilindru od 52,3 mm, dok je prečnik klipova povećan sa 78 na 81 mm. Tako je radna zapremina agregata skočila na 1078 cm3. Da bi unapredili podmazivanje unutrašnjih komponenti agregata, inženjeri iz Aprilije su promenili uljnu pumpu novom koja generiše nešto veći protok ulja.

Stiče se utisak da je čelnicima Aprilia fabrike bilo bitno da nadmaše Ducati V4 bar što se maksimalne snage tiče. RSV4 1100 Factory isporučuje 217 ks pri 13.200 O/min uz maksimalni obrtni moment od 122 Nm pri 11.000 O/min, dok Ducati V4 u standardnoj verziji nudi 214 ks. Deluje da je Aprilia u svojoj nameri uspela. 

Povećanje snage i obrtnog momenta omogućili su i promenu prenosa u menjaču, te su peti i šesti stepen prenosa nešto duži. Opsednutost za što lakšim motociklom iboljim performansama vidi se i po ugrađenom titanijumskom Akrapovič prigušivaču koji je legalan za registraciju.  

Precizan ram nudi mogućnost podešavanja 

Aprilia je poznata po proizvodnji odličnih ramova, tj. šasije. Svoje umeće inženjeri prikazali su i ovog puta tako što su napravili šasiju na kojoj je moguće napraviti niz podešavanja poput ugla prednje viljuške, položaja kačenja agregata i pivota zadnje viljuške. Ruku na srce, ta podešavanja nisu baš jednostavna za napraviti i ne mogu da se odrade sa “dva klika”. Ipak, postoje i ako umete da ih koristite mogu vam pomoći da popravite svoje vreme po krugu na stazi. Zadnja viljuška je jača i prema tvrdnjama ljudi iz Aprilije trebalo bi da pruži još bolji osećaj prilikom izlaska iz krivina.

Međuosovinsko rastojanje smanjeno je za 4 mm, što bi trebalo da rezultira bržom promenom pravca i skretanjem pred krivine, kao i većim opterećenjem prednjeg kraja. Prednja Öhlins NIX viljuška ima za 5 mm duži hod (ukupno 125 mm), a nazad se nalazi provereno dobar TTX amortizer. Još jedna komponenta koju potpisuje Öhlins je stabilizator volana. Sve tri komponente su potpuno podesive prema želji vozača.

Za kočenje su obezbeđene najbolje komponente poput radijalno postavljenih pumpi i Brembo Stylema kočionih čeljusti koje “grizu” dva diska prečnika 330 mm. Napred se nalaze i karbonske trake koje usmeravaju vazduh ka kočnicama, obezbeđujući hlađenje i maksimalne performanse. Nazad se nalazi jedan disk prečnika 220 mm.

Zahvaljujući laganom titanijumskom Akrapovič auspuhu i Bosch litijumskoj bateriji, težina Aprilije RSV4 1100 Factory sa punim rezervoarom iznosi 199 kg. 

Da RSV4 1100 Factory ima neka rešenja poput onih u MotoGP šampionatu pokazuju i aerodinamična krilca smeštena na prednjem kraju bočnih oklopa. Cilj krilaca je pružanje veće stabilnosti prilikom prolaska kroz brze krivine, kao i smanjenje propinjanja prednjeg točka pri jakim ubrzanjima.

Elektronika iz MotoGP šampionata? 

Ako su vam dosadašnji podaci impozantni onda se spremite za nova iznenađenja jer elektronski paket na ovom modelu stvarno ostavlja bez daha. Iako deluje da je ovaj elektronski paket možda previše za obične smrtnike poput nas, nesumnjivo je da ovaj serijski motocikl poseduje nešto najbliže elektronici iz MotoGP šampionata koja je prethodno bila namenjena isključivo prototip motociklima. 

RSV4 1100 Factory poseduje:  

  • kontrolu proklizavanja (ATC – Aprilia traction control) sa 8 nivoa podešavanja,  
  • Aprilia kontrolu propinjanja na zadnji točak (AWC – Aprilia Wheelie Control) sa 3 nivoa podešavanja, 
  • kontrolu startovanja (ALC – Aprilia Launch Control),  
  • kvik šifter sa mogućnošću menjanja stepena prenosa naviše ili naniže bez upotrebe kvačila,  
  • limitator maksimalne brzine prolaska kroz boks. 

Zanimljivo je da RSV4 1100 Factory poseduje i tempomat. 

Takođe, tu je i neizostavni ABS sistem koji reaguje i kada je motocikl pod nagibom. ABS može da se podešava na 3 nivoa. 

Pored svih tih elektronskih alata, RSV4 poseduje i tri mape rada (kišna, putna i za stazu) koje mogu dodatno da se podešavaju. 

TFT instrument tabla, koja je pravi mali računar, pruža dobru vidljivost u svim uslovima. Pozadina se razlikuje u zavisnosti od toga da li ste odabrali putni ili režim rada za stazu. Oba režima imaju dnevnu i noćnu pozadinu. Oba modela, RSV4 1100 Factory i RSV4 RR poseduju MIA, multimedijalnu platformu pomoću koje putem pametnog telefona možete podešavati elektroniku motocikla. Jednostavno, putem telefona možete podesiti ponašanje motocikla od krivine do krivine.

Aprilia RSV4 1100 Factory je, bez sumnje, motocikl bez premca za koji je prirodno okruženje trkačka staza.