Askoll vozila su 100 posto elektricna . Dizajnirani i proizvedeni u Italiji kao i sve komponente (baterija, elektro motor i druge).
Automatizacija koja je potrebna za proizvodnju i testiranje vozila je takodje dizajnirana I proizvedena od strane Askoll-a, kao i njihov dizajn.
Tehnologija, izdrzivost, italijanski duh : Askoll-ova izvrsnost proizilazi iz dijaloga ove tri vrednosti.
Tehnologija, izdrzivost, italijanski duh : Askoll-ova izvrsnost proizilazi iz dijaloga ove tri vrednosti.
Velika usteda, 100km=1eur
Askoll električna vozila su „čista“ vozila sa nultom emisijom ugljen-dioksida i drugih zagađivača. Snaga uskladištena u baterijama i koju koriste motori ovih vozila može se proizvesti iz obnovljivih izvora ili iz neobnovljivih izvora sa emisijom CO2. U oba slučaja postoje veoma važne prednosti za životnu sredinu. Električni skuteri Askoll proizvode 0 g/km kada regenerišu energiju iz obnovljivih izvora i samo 7,2 g/km ugljen-dioksida u slučaju regeneracije iz neobnovljivih izvora u poređenju sa 72 g/km proizvedenih od strane endotermnog mopeda. U Evropi je na putevima oko 11 miliona mopeda i skutera. Da su to samo električni skuteri, godišnja proizvodnja CO2 bila bi smanjena za više od 2 miliona tona.
Model ASCOLL NGS2 se registruje kao MOPED i vozi se sa AM kategorijom/ dozvolom
BATERIJA:
MOTOR:
Automatizacija koja je potrebna za proizvodnju i testiranje vozila je takodje dizajnirana I proizvedena od strane Askoll-a, kao i njihov dizajn.
Tehnologija, izdrzivost, italijanski duh : Askoll-ova izvrsnost proizilazi iz dijaloga ove tri vrednosti.
Tehnologija, izdrzivost, italijanski duh : Askoll-ova izvrsnost proizilazi iz dijaloga ove tri vrednosti.
Velika usteda, 100km=1eur
Askoll električna vozila su „čista“ vozila sa nultom emisijom ugljen-dioksida i drugih zagađivača. Snaga uskladištena u baterijama i koju koriste motori ovih vozila može se proizvesti iz obnovljivih izvora ili iz neobnovljivih izvora sa emisijom CO2. U oba slučaja postoje veoma važne prednosti za životnu sredinu. Električni skuteri Askoll proizvode 0 g/km kada regenerišu energiju iz obnovljivih izvora i samo 7,2 g/km ugljen-dioksida u slučaju regeneracije iz neobnovljivih izvora u poređenju sa 72 g/km proizvedenih od strane endotermnog mopeda. U Evropi je na putevima oko 11 miliona mopeda i skutera. Da su to samo električni skuteri, godišnja proizvodnja CO2 bila bi smanjena za više od 2 miliona tona.
Model ASCOLL NGS2 se registruje kao MOPED i vozi se sa AM kategorijom/ dozvolom
BATERIJA:
Type: | Lithium-ion (2 packs per series) |
---|---|
Capacity: | 1,400 Wh |
Voltage - Amps: | 54 V - 26.1 Ah |
Weight - Load: | 7,6 Kg (for each battery pack) |
Charging time: | approx. 3 hours |
Range (up to): | 42 km * |
MOTOR:
Engine: | Askoll brushless permanent magnet electric motor |
---|---|
Power: | 2,200 W * |
Max speed: | 45 km/h* * According 168/2013 CE |
Max torque: | version 1.4: 130 Nm at the wheel |
Regeneration: | Yes |
Transmission: | Pulley with poly-V belt |
Front suspension: | Hydraulic telescopic fork |
---|---|
Rear suspension: | single shock absorber |
Front brakes: | Hydraulic - disc Ø 190 mm |
Rear brakes: | Hydraulic - disc Ø 190 mm |
Front tyres: | 90 / 80 - 16” |
Rear tyres: | 110 / 10 - 16” |
Wheelbase: | 1.245 mm |
Seat height: | 760 mm |
Weight in running order: | 73.4 kg * (without batteries) * According 168/2013 CE |
Maximum allowable weight: | 260 Kg |
Colors | glossy white, titanium matt |
---|---|
Dashboard | digital - multicolor |
Frame | Steel tubular, Two-seater |
Front Lighting | LED |
Rear lighting | LED |
Indicators | LED |
Stand | central |
Reverse | available |