Poređenje proizvoda ( od 3 )

Piaggio - PIAGGIO BEVERLY 400 HPE SPORT

802.400 RSD
Dodaj u korpu
PIAGGIO BEVERLY 400 Hpe - New model !!!

SKUTER KOJI JE ISPISAO ISTORIJU URBANE POKRETNOSTI KONAČNO JE U NOVOM IZDANJU AL BEZ GUBITKA ELEGANCIJE I ŠARMA KOJI SU GA ČINILI JEDNIM OD NAJPOŽELJNIJIH I TOLIKO DIVLJENIM PROIZVODOM.

VIŠE SNAGE BEZ GUBITKA UPRAVLJIVOSTI, BEVERLY POSTAJE PRAVI KROSSOVER  SA U KOMBINACIJI DINAMIČKIH  KARAKTERISTIKA VISOKIH TOČKOVA SA PERFORMANSAMA VELIKOG GT-a.
NOVA ARHITEKTURA ŠASIJE U STILU MOTOCIKLA U KOMBINACIJI SA NOVIM PIAGGIO HPE EURO 5 AGREGATOM 400  CCM
NOVA TEHNOLOGIJA: KEYLESS SISTEM, DIGITALNA INSTRUMENT TABLA, FULL LED SVETLA I NAPREDNO POVEZIVANJE

 Zbog svoje nepogrešive elegancije postao je popularan već od samog rodjenja, toliko da je tokom godina postao jedan od najprodavanijih skutera u Italiji. Beverli je sada potpuno preuređen i evoluirao da postane pravi crossover, prevazilazeći svoju kategoriju, kombinujući svestranost, dinamične  karakteristike i držanje na putu vozila na visokim točkovima, sa bujnim performansama i udobnošću luksuznog GT-a.

Novi Piaggio Beverly u potpunosti je prilagodljiv bilo kojoj situaciji, od gradskog putovanja na posao, gde se ističu njegova okretnost i upravljanje, pa sve do srednjih i dužih medjugradksih putovanja, u kojima pokazuje svoju vrhunsku stabilnost, snagu i udobnost u vožnji.

 Novi dizajn je izrazito sportski, počevši sa prednjim krajem koji je u potpunosti redizajniran, preko bočnih strana čije linije sada napuštaju mekoću prethodnih modela I postaju zategnutije i mišićavije, pa sve do zadnjeg kraja koji je sada elegantniji i ima tendenciju više nagore. LED prednja svetla dolaze do izražaja u sredini novog upravljača. Pokazivači pravca i poziciona svetla su takođe u LED tehnologiji, postavljena na bokovima prednjeg štita i prate njegove konture, stvarajući tako svetleći „potpis“ koji čini novi Beverli prepoznatljivim na prvi pogled, čak i tokom dana.

U zadnjem delu, rep se završava originalnim izvučenim profilom koji zalazi u središte zadnjeg LED svetla. Potpuno novi nosač registarskih tablica u motociklističkom položaju, postavljen na točak, doprinosi tome da novi Beverli bude izuzetno vitak sa jasnim konturama.

 Felne točkova su takođe nove, sportskog dizajna sa sedam razdvojenih kraka, a sedište je izvanredno dorađeno duplim materijalom i dvostrukim šavovima. Na novom Piaggio Beverly debituje sa novim i moćnijim Euro 5 agregatom iz porodice hpe (motor visokih performansi) - 400  kubika- četvorotaktni 4-ventilni jednocilindrični, sa vodenim hlađenjem i elektronskim ubrizgavanjem - rezultat je iskustva istraživačkog i razvojnog centra kompanije Piaggio Group, koja posebno radi na postizanju boljih performansi i poboljšanju voznih karakteristika, smanjenju potrošnje goriva i buke.

Zbog svoje nepogrešive elegancije postao je popularan već od samog rodjenja, toliko da je tokom godina postao jedan od najprodavanijih skutera u Italiji. Beverli je sada potpuno preuređen i evoluirao da postane pravi crossover, prevazilazeći svoju kategoriju, kombinujući svestranost, dinamične  karakteristike i držanje na putu vozila na visokim točkovima, sa bujnim performansama i udobnošću luksuznog GT-a.

Novi Piaggio Beverly u potpunosti je prilagodljiv bilo kojoj situaciji, od gradskog putovanja na posao, gde se ističu njegova okretnost i upravljanje, pa sve do srednjih i dužih medjugradksih putovanja, u kojima pokazuje svoju vrhunsku stabilnost, snagu i udobnost u vožnji.

 Novi dizajn je izrazito sportski, počevši sa prednjim krajem koji je u potpunosti redizajniran, preko bočnih strana čije linije sada napuštaju mekoću prethodnih modela I postaju zategnutije i mišićavije, pa sve do zadnjeg kraja koji je sada elegantniji i ima tendenciju više nagore. LED prednja svetla dolaze do izražaja u sredini novog upravljača. Pokazivači pravca i poziciona svetla su takođe u LED tehnologiji, postavljena na bokovima prednjeg štita i prate njegove konture, stvarajući tako svetleći „potpis“ koji čini novi Beverli prepoznatljivim na prvi pogled, čak i tokom dana.

U zadnjem delu, rep se završava originalnim izvučenim profilom koji zalazi u središte zadnjeg LED svetla. Potpuno novi nosač registarskih tablica u motociklističkom položaju, postavljen na točak, doprinosi tome da novi Beverli bude izuzetno vitak sa jasnim konturama.

 Felne točkova su takođe nove, sportskog dizajna sa sedam razdvojenih kraka, a sedište je izvanredno dorađeno duplim materijalom i dvostrukim šavovima. Na novom Piaggio Beverly debituje sa novim i moćnijim Euro 5 agregatom iz porodice hpe (motor visokih performansi) - 300  kubika- četvorotaktni 4-ventilni jednocilindrični, sa vodenim hlađenjem i elektronskim ubrizgavanjem - rezultat je iskustva istraživačkog i razvojnog centra kompanije Piaggio Group, koja posebno radi na postizanju boljih performansi i poboljšanju voznih karakteristika, smanjenju potrošnje goriva i buke.

 Agregat 400 hpe sada ima veću snagu  u poređenju sa prethodnom verzijom iste zapremine, i dostiže 26 kW (35,3 KS) pri 8000 o / min,  35.0 hp (25.5 kw) @ 7500 rpm 


Novi motor visokih performansi od 400 kubika je više od jednostavnog povećanja u kubnim centimetrima. Maksimalna snaga je 17% veća od prethodne verzije od 350 cc, dok se maksimalni obrtni moment povećava za 30% za motor koji isporučuje preko 35 konjskih snaga i koji je usklađen sa Euro 5, dajući Beverliju 400 najbolji odnos snage i težine u kategoriji.

Ovaj motor, ultra moderan i snažan, kombinovan je sa izuzetno efikasnom i naprednom arhitekturom šasije. Dvostruki noseći ram sastavljen od čeličnih visoko otpornih cevi i pocinkovanog lima, u kombinaciji sa novom viljuškom Shova sa nosačima prečnika 35 mm napred, dok pozadi radi sa novim parom Shova dvostrukih amortizera sa oprugama sa prednaprezanjem podesivih u 5 položaja. Zahvaljujući ovoj nosećoj strukturi u motociklističkom stilu i velikim točkovima sa felnama od lagane legure (16 ”napred i 14” pozadi), novi Beverli obezbeđuje udobnost vožnje i držanje na putu nalik motociklima, održavajući veliku okretnost i upravljivost. 

 Piaggio Beverli je takođe unapredjen u pogledu tehnoloških karakteristika, usvajanjem sistema bez ključa, tako da se sada startuje bez potrebe za ubacivanjem tradicionalnog ključa. Ovim sistemom se olakšava startovanje motora, otvaranje sedišta I poklopca za gorivo, otključavanje volana - sve operacije se sada mogu izvršavati sa ključem u džepu.

 U samom centru upravljačkog dela nalazi se potpuno nova i potpuno digitalna 5,5-inčna LCD instrument tabla, pored koje su postavljene i nove komande na upravljaču, u potpunosti ergonomski redizajnirane. 

 U novom Piaggio Beverliju se mogu prepoznati dva karaktera: s jedne strane, onaj elegantniji i prefinjeniji, koga predstavlja Beverli, a s druge strane onaj krhkiji i sportskiji, koji se prepoznaje u Beverli S varijanti.

 Piaggio Beverli dolazi u paleti elegantnih i sjajnih boja, kao što su Bianco Luna i dve potpuno nove boje Blu Oxigen i Grigio Cloud. Ove šeme boja kombinuju se sa završnom obradom u svetlim, toplim i privlačnim metalnim nijansama, tamno braon bojom sedišta i svetlo sivim felnama.

 Piaggio Beverli S izdvaja se, pre svega, zbog svojih sportskih završnih mat obrada u grafitno sivoj boji. Postoje tri namenske šeme boja: Argento Cometa i Nero Tempesta, mat i originalna i futuristička sjajna boja Arancio Sunset. Verzija S sadrži novo crno sedište sa dve vrste materijala i tamno sive felne.

 Ovjmotor, ultra moderan i snažan, kombinovan je sa izuzetno efikasnom i naprednom arhitekturom šasije. Dvostruki noseći ram sastavljen od čeličnih visoko otpornih cevi i pocinkovanog lima, u kombinaciji sa novom viljuškom Shova sa nosačima prečnika 35 mm napred, dok pozadi radi sa novim parom Shova dvostrukih amortizera sa oprugama sa prednaprezanjem podesivih u 5 položaja. Zahvaljujući ovoj nosećoj strukturi u motociklističkom stilu i velikim točkovima sa felnama od lagane legure (16 ”napred i 14” pozadi), novi Beverli obezbeđuje udobnost vožnje i držanje na putu nalik motociklima, održavajući veliku okretnost i upravljivost. 

 Piaggio Beverli je takođe unapredjen u pogledu tehnoloških karakteristika, usvajanjem sistema bez ključa, tako da se sada startuje bez potrebe za ubacivanjem tradicionalnog ključa. Ovim sistemom se olakšava startovanje motora, otvaranje sedišta I poklopca za gorivo, otključavanje volana - sve operacije se sada mogu izvršavati sa ključem u džepu.

 U samom centru upravljačkog dela nalazi se potpuno nova i potpuno digitalna 5,5-inčna LCD instrument tabla, pored koje su postavljene i nove komande na upravljaču, u potpunosti ergonomski redizajnirane. 

 U novom Piaggio Beverliju se mogu prepoznati dva karaktera: s jedne strane, onaj elegantniji i prefinjeniji, koga predstavlja Beverli, a s druge strane onaj krhkiji i sportskiji, koji se prepoznaje u Beverli S varijanti.

 Piaggio Beverli dolazi u paleti elegantnih i sjajnih boja, kao što su Bianco Luna i dve potpuno nove boje Blu Oxigen i Grigio Cloud. Ove šeme boja kombinuju se sa završnom obradom u svetlim, toplim i privlačnim metalnim nijansama, tamno braon bojom sedišta i svetlo sivim felnama.

 Piaggio Beverli S izdvaja se, pre svega, zbog svojih sportskih završnih mat obrada u grafitno sivoj boji. Postoje tri namenske šeme boja: Argento Cometa i Nero Tempesta, mat i originalna i futuristička sjajna boja Arancio Sunset. Verzija S sadrži novo crno sedište sa dve vrste materijala i tamno sive felne.